25 Aug 2016

a háló,

ami télen olyan hideg, hogy néha két zoknit húzok alváshoz, ez a háló nyáron olyan meleg, hogy nem lehet aludni benne. Az ágyunk alsó része pont az ablak mellé esik, ott érezni az éjszaka frisslevegőjét valamennyire, így én megfordultam, hogy arról az oldalról aludnék, rögtön az ablak mellett, rálátva a szomszéd hatalmas cseresznyefájára és a csillagokra. Mondom az embernek, hogy ajnálom neki is. Azt mondja, hogy hát az feng shui szempontból nem olyan jó. Mondom miiiiiiiiii??? Erről én eddig miért nem tudtam? És egyébként is, hol kell aláírni a válási papírokat? Na mindegy is, én átauldtam az éjszakát, míg ő nem, bár lehet, hogy azért sem, mert éppen ma mond fel a legsz-rabb valaha létező munkahelyén, és ettől csupa izgalom, de azt mondja, a kutya sem nagyon aludt, mert lihegett éjszaka, olyan melege volt. De a mai nappal úgy néz ki, hogy véget ér a forróság és beköszönt egy hat hónapig tartó kellemes őszi, így képzelem.

No comments: