3 Oct 2016

az első

érzés, a terminálból kilépve, a parkoló felé, a friss levegő. Aztán éjjel tizenegykor tejet veszünk hazafelé, hogy tudjak inni egy teát, éjfélkor. A jéghideg házban. Téli pizsamában és őszi kapucnisban alvás előtt. Reggel két fok van, napközben süt a nap, ezerrel. A kutya olyan boldog. És olyan éhes! Mindent felfal, mármint a reggelit és a vacsoráját, reggelit ritkán szokta, főleg, ha előtte viszem ki egy körre, de amúgy csak piszkálja. Most megenné még a jó kis nógrádi ropit, meg a győri édest is, haha, nem osztom én azt meg senkivel. Közben pedig fejben már rendezem a lakást, várom, hogy menjek még az utolsókat aláírni, aztán berendezni nem csak fejben. Izgalmak, de majd leírom, hogy szeptember 1. megláttam, szeptember 19. szerződéskötöttem között mik voltak, csupa izgalmak, de még azóta is, majd mesélem.

2 comments:

Tamko said...

jaj istenem, mindenképp írd meg. Minden részletre kíváncsi vagyok, az első látástól kezdve az épület állagapotán és a szerződésen át a lakberendezésig! Én 2007-ben ugyanígy vettem lakást két hét alatt: az volt a 12. lakás a héten, szerelem első látásra, rá egy hétre már meg is volt a szerződés. Utána nálam bonyodalmak egész sora kezdődött (nagyon nehéz távmenedzselni egy lakást), de nem bántam meg egy pillanatig sem!

kovtama said...

Én is olvaslak már jó régóta és várom a bejegyzéseidet. :) Mindig.