5 Oct 2016

odáig

már eljutottam, hogy a képeket leszedtem a fényképezőről, ből. Jut eszembe, hogy életembe először ültem lovon, hú mennyire féltem és hú mennyire jó volt. Mitől féltem, hát a magasságtól, semmi mástól. Leeséstől például nem. Csak a tériszonytól. Minden esetre szuperjó volt és alig várom, hogy menjek újra. Vasárnap itt a faluban volt egy lovasvalami, jöttek lovasok az egész megyéből, erdőt-mezőt bejártak, csak el kellett mennem tökfesztiválra hivatalból, nem nagyon láttam őket, de most már minden lóra és lovasra más szemmel nézek, tökjó. Szóval a nyaralás otthon lovaglással kezdőtött, rögtön a második napon, egy munkatársamnak vannak lovai egy eszméletlengyönyörű helyen. Ha nem jött volna dörgés villámlás, akkor még tovább maradtam volna a lovon. Nagyképűen elmondhatom, hogy ügettem is, persze, hogy mindezt futószáron. 

No comments: